images

 

اخرای هرمز ( خاک سرخ هرمز)

توضیح جزییات محصول
اکسید آهن قرمز رنگ (Red Iron Oxide) با فرمول شیمیایی (fe2o3)و نام تجاری اخرا می باشد که به فراوانی به صورت هماتیت درطبیعت دریافت می شود.دارای رنگ قرمز تیره که به صورت گرد و یا کلوخه می باشد .اهمیت این ماده به رنگ دهی آن می باشد و هر چه میزان رنگ دهی آن بالا تر با شد از مر قوبیت بیشتری بر خوردار است. در مواد مرکبه آرایشی و همچنین به عنوان پیگمنت رنگی استفاده می شود. هرچه میزان مش بندی آن نرم تر باشد طبیعتا قدرت پوشش دهی آن نیز بالا تر می رود .

 

اخرای هرمز بهترین نوع اخرا طبیعی در ایران میباشد. وهمچنین یکی از مرغوب ترین ها و مشهور ترین پودر رنگ ها در سطح جهان نیزهست.

این محصول بسیار شبیه کد ۱۳۰ شرکت لنکسس آلمان بوده که با توجه به قیمیت مناسب و کیفیت بالای این محصول در سراسر جهان مورد استقبال قرار می گیرد.

 

اخرای هرمز تولید شده توسط شرکت تاجران آریا دلفین ، مورد تایید کشورهای صنعتی بوده و در حال حاضر تنها صادر کننده این محصول به اروپا  می باشد ،  محصولات این شرکت در حال حاضر به کشورهایی نظیر آلمان ، اسپانیا ، سوییس ، رومانی ، دانمارک و …. صادر می گردد.

hormuz-red-iron-oxide-05

 

( اخرای هرمز ۴۰,۲۰ میکرون)،  رنگدانه اکسید آهن  قرمز است.
شرکت تاجران آریا دلفین سعی دارد خالص ترین نوع این ماده را با درجه خلوص ۱۰۰% پس از سه بار سرند و گرفتن ناخالصی ها بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه نمایید . تا بتواند علاوه بر مصرف کنندگان داخلی این محصول . اقدام به صادرات این محصول به کشور های صنعتی جهان نماید .

این محصول کاملا طبیعی بوده و کاملا سازگار با محیط زیست می باشد. همچنین داری قویترین پوشش دهی رنگی در بین رنگدانه های هم رده ( طبیعی) است.

Shadecard_Construction

 

اطلاعات فنی
• پایدار در دمای بالا و تحت تابش اشعه ماوراء بنفش و مقاومت بالا در برابر خورشید
• غیر سمی و دوستدار محیط زیست
• مطابق با استاندارد ISO-9001, ASTM , API
• توانایی انبارش به مدت طولانی

انواع اخرای هرمز و موارد مصرف بنا بر سایز بندی

 HR01primer hurmoz

فرمول شیمیایی ۷۰%Fe2O3
گروهرنگدانه
رنگاخرا – قرمز
فرم

میکرونیزه ۲۰ میکرون

 

موارد مصرفپوشش خودرو

پوشش

پوشش کویل

حفاظت از خوردگی

رنگ های ساختمانی

کف

رنگ های صنعتی ( ضد زنگ)

پلاستیک و پلیمر

پوشش پلاستیک

محصولات پلاستیک

سقف پوشش کاشی

پوشش چوب

کائوچو و مواد مرکب چوب پلاستیک

 کف پوشهای بتنی

آسفالت رنگی 

سیمان رنگی

بتن رنگی

سمنت پلاست

HR02hormuz red oxide

فرمول شیمیاییFe2O3  ۷۰%
گروهرنگدانه
رنگاخرا – قرمز
فرممیکرونیزه ۴۰ میکرون

 

موارد مصرفحفاظت از خوردگی

رنگ های ساختمانی

کف

کف پوشهای بتنی

آسفالت رنگی 

سیمان رنگی

بتن رنگی

سمنت پلاست

سنگهای مصنوعی

کود ها

 

adt hormuz red iron oxide

 

 

چرا از اکسید آهن طبیعی هرمز  ( اخرا هرمز)  استفاده کنیم؟

به ۴ علت برتر است :

۱-حفاظت بهتر: مواد معدنی طبیعی عملکرد بهتری از بسیاری از مواد مصنوعی در برابر خوردگی دارند و همچنین مقاومت بهتری در مقابل نور خورشید و نابش UV دارند، در بین اخرا های طبیعی هرمز بهترین عملکرد را دارد.

 

۲-کیفیت و دوام بهتر: اکسید قرمز طبیعی  ، در تولید سیمان و بتن ، کریستالهای در طول فرایند تولید تشکیل می دهند ،که کمک به طولانی شدن زمان زندگی رنگ محصول می کند. در این میان اخرا هرمز به دلیل فرم خاص مولکولی و نمکهای محلول در آن بهترین نتیجه را در محصولات مرتبط با سیمان دارد.

 

 

اخرای هرمز

سرند خاک سرخ

۳-انطباق بهتر با محیط زیست : اکسید آهن قرمز  هرمز ۱۰۰٪ طبیعی به طور مستقیم از زمین استخراج شده ، پس از آن در مقابل نور خورشید خشک، پودر، بسته بندی می شود. این  محصول کاملا طبیعی بوده و هیچگونه افزودنی  در فرایند تولید ندارد ، بر خلاف تو لیدات مصنوعی که آثار مخربی (نظیر گاز های سمی و همچنین زباله های سمی و مصرف بالای انرژی  و …..) برای محیط زیست در فرایند شیمیایی تولید ایجاد می کنند.

 

 

 

 

 

 

photo_2016-05-03_17-08-36

۴-هزینه نهایی کمتر: با جایگزین کردن اکسید آهن قرمز طبیعی هرمز به جای اکسید های مصنوعی یا سنتتیک تا ۳۵% در هزینه نهایی صرفه جویی می کنید.